Back to the UK

Efter ett gäng härliga dagar i England hos underbara vännerna Camilla, Andreas, Susanne och John, så är jag hemma igen.

Jag har haft det riktigt bra och lekt turist för fullt med både vaktparad vid Buckingham Palace, Sherlock Holmes museum, Madame Tussauds och musikalen Matilda.
Både musikalen och vaxmuseet kan jag varmt rekommendera för alla som inte sett dem.

Väl hemma i Sverige igen mötte jag upp Oskar på Arlanda som landade trettio minuter efter mig från Amsterdam.

Tänkte också passa på att förklara den lilla bilden som dykt upp i högerspalten här på bloggen. Den är kopplad mot mitt Instagram-konto, så när jag lägger upp en ny bild där, dyker den även upp här!
Just nu är det en bild på John och Susannes söta lilla Sophia, sex veckor gammal. Klickar ni på den kommer den upp i större format med bildtext och tillgång till tidigare bilder.

Trevlig helg!

 
Instagrambilden

 

 Konserter utmed hela Regent Street i söndags.
 
 Vaktparad vid Buckingham Palace
 
Food market med mat från hela världen utanför St James Church. Jag åt en underbar Paella.
 
 
Vaxdockorna på Madame Tussauds var otroligt verkliga! Ovan: James Bond/Daniel Craig.
 
Allas vår Gatsby, aka Leonardo DiCaprio samt Lord Grantham i Downton Abbey.
 
Hugh Jackman som Wolverine
 
 
 
Hemma hos Sherlock Holmes på Baker Street
 
 
Musikalen Matilda på Cambridge theatre i Covent Garden. Den lilla tjejen som spelade Matilda var helt enastående och oslagbar!
 
Susanne och Sophia på fika i Reading
 

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback