Back to the UK

Efter ett gäng härliga dagar i England hos underbara vännerna Camilla, Andreas, Susanne och John, så är jag hemma igen.

 

Jag har haft det riktigt bra och lekt turist för fullt med både vaktparad vid Buckingham Palace, Sherlock Holmes museum, Madame Tussauds och musikalen Matilda.
Både musikalen och vaxmuseet kan jag varmt rekommendera för alla som inte sett dem.

 

Väl hemma i Sverige igen mötte jag upp Oskar på Arlanda som landade trettio minuter efter mig från Amsterdam.

 

Tänkte också passa på att förklara den lilla bilden som dykt upp i högerspalten här på bloggen. Den är kopplad mot mitt Instagram-konto, så när jag lägger upp en ny bild där, dyker den även upp här!
Just nu är det en bild på John och Susannes söta lilla Sophia, sex veckor gammal. Klickar ni på den kommer den upp i större format med bildtext och tillgång till tidigare bilder (se bilden längst ner i inlägget).

 

Trevlig helg!

 

Daniel Craig som James Bond på Madame Tussaud
 
 
Leonardo DiCaprio och Lord Grantham i Downton Abbey
 
Hugh Jackman som Wolverine
 
Vaktparaden vid Buckingham Palace
 
Kosnerter längs med hela Regent Street i söndags
 
Matstånd med mat från hela världen på torget utanför St James Church
 
 
På besök i Sherlock Holmes hem på Baker Street
 
 
En klart sevärd och fantastisk musikal. Flickan som spelade Matilda var helt otrolig!
 
Fikapaus i Reading med Susanne och sex veckor gamla Sophia
 
 
 Instagrambilden i högerspalten. Klicka på den för att se den i större format och med bildtext. Då hittar du också tidigare inlägg.

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj vilka häftiga dagar i UK du haft, kul 💕

2014-11-21 @ 20:54:47

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback