En vecka har gått sedan jag fyllde 27...

mms_img277729455 (MMS)

En vecka har gått sedan jag fyllde 27 och vi var i Riga. Som vanligt springer tiden iväg. Blommorna jag fick i söndags står sig fortfarande fantastiskt vackra. Jag tror att det kalla klimatet hemma hos oss är ultimat för dem! I onsdags såg jag och Oskar Bounce moderniserade version av Svansjön på Dansens hus vilken jag tyckte var riktigt bra. Spännande, annorlunda och duktiga dansare. Se den om ni får chansen! Igår blev en riktig lyxkväll på en ganska nyöppnad restaurang: Gastrologik, med Emelie och Per-Anders. De har enbart två avsmakningsmenyer och till det fick man lite försnacks och mellanrätter att vi slutligen gick därifrån otroligt mätta och belåtna efter fjorton rätter! En fantastisk upplevelse med svenska råvaror och inredning i Nordisk stil. Om ni vill få njuta ordentligt och verkligen få skämma bort och lyxa till det lite så gå dit! Jag fick en superfin orange ullhalsduk i födelsedagspresent med mina initialer i ena hörnan som Emelie gjort själv. Den är jag nu insvept i och känner mig otroligt fin. Tack!


Kommentarer
Postat av: Eva

Ni har ju höjt värmen från 14 till 20 grader, inte bra för blommorna:)

Låter riktigt gott och spännande, den resturangen skulle jag vilja prova på.

2012-01-13 @ 14:46:18

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback