13dagshelgen är här

Imorgon är det röd dag. Som alltid när jag fyller år! Det kommer jag ihåg att jag tyckte var helt fantastiskt när jag var mindre, för alla var alltid lediga och kunde komma för att fira mig.
Dock hade jag dilemmat att jag längtade till min födelsedag, men samtidigt var det nästan alltid sista dagen på julledigheten. Inte att jag inte gillade skolan, men att ha jullov är ju roligare!

Imorgon har jag alltså avverkat 26 år och den tiden har bara sprungit iväg. Lika lång tid till så är jag 52, och jag gissar på att det kommer kännas precis likadant då; var tar tiden vägen?
Jag tror det är att så mycket händer hela tiden - tiden går ju fort när man har roligt, som det heter. Jag tror inte att det behöver vara roligt för att det ska gå snabbt, utan bara att man gör mycket saker.

Med det sagt så kommer ju även detta år försvinna i rasande takt. Vi håller ju som bäst på att flytta in i vår nya lilla stuga, så den här månaden kommer det vara ett fullt sjå. När det väl är klart börjar nästa projekt - bygga ett hus. Där har vi aktivitet för resten av året och lite till.
På tomten måste vi också bygga en infart, för att inte tala om den obligatoriska bryggan :)
Två bröllop är redan inplanerade i år och sen ska vi till London en sväng (en favorit!).

Under vinter/våren kommer jag att opereras för mitt hjärtfel igen. Det har blivit värre, så läkarna bedömde att det behövdes göras igen. Det har redan hunnit gå 8 år i sommar, sedan förra gången. Jag hoppas, hoppas, hoppas att detta blir sista gången...


Men jag ska försöka ta det så lugnt som det går det här året. Inte ta på mig en massa uppgifter, inte stressa upp mig och gör det jag vill. Ta vara på mitt 27e år helt enkelt.

Hoppas ni också får ett bra år. Händelserikt och spännande men avkopplande och skönt!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grattis i förskott :D



Har du nått förslag på desagn?



:)

2011-01-05 @ 13:23:06
URL: http://nagi.blogg.se/
Postat av: Calle

Stort GRATTIS på födelsedagen.

Försökte hitta ditt mobilnummer, så att jag kunde skicka ett SMS, men Hitta.se hade inte ditt nummer.



Hoppas nu att du får en fin förselsedag. Vad jag tror, kommer den väl mest att bestå i att skotta snö, enligt vad dom sa i rapporten nu på morgonen. Vad ledesen jag blev när jag hörde om ditt hjärta. Det är alltid oroligt, när dom går in och gräver på just det stället. Jag komer ihåg min egen hjärtoperation och tiden efter, som var mycket besvärlig.



Ni kan titt på bilder från Jordanienresan på min hemsida nu.



Ha det bra och kramar av stor mått, men försiktigt.



calle



Hälsa till alla kram calle

2011-01-06 @ 08:28:41
URL: http://carllundblad.se
Postat av: Nathalie

Jag har en liten ide på design. Ska jag maila? :)

2011-01-06 @ 20:46:37
URL: http://nagi.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nu har jag mailat :)

2011-01-08 @ 11:08:37
URL: http://nagi.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback