Just nu är vi på väg hem från en helt fant...

mms_img-16538423 (MMS)

Just nu är vi på väg hem från en helt fantastisk kväll i en stenkällare i Gamla Stan. Vi har nämligen varit på whiskyprovning. Det var vår brölloppresent av familjen Papadogeorgous Dreijenstam och vi kan båda rekommendera den varmt! Det var en otroligt lättsam och humoristisk man som berättade historia, om anekdoter, smaker, dofter, färger, processer, sädeslag - ja allt man kan tänka sig och lite till. Vi fick smaka 5 sorter i blindo- en skotsk blend och singel malt, en japansk singel, en irländsk pure pott och en amerikansk bourbon. Både jag och Oskar var överens om den godaste, som visade sig vara japansk och dyrast!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback