Uppdatering :)

Efter välförtjänt bastning av min svärmor för att inte göra några inlägg kommer här ett snabbt sammandrag av senaste tidens händelser:

Efter ett underbart bröllop i England är det snart dags för ett i Spanien också som börjar med tapaskväll dagen vi kommer ner. Fira i dagarna 3 alltså. 
Min underbar kusin Sofia är äntligen i Sverige igen. Jag tänker göra mitt bästa för att hålla henne kvar. Någon som har en psykolog- eller HR tjänst till övers?
Isa är just hemkommen från Mallorca med mamma och pappa där vattengympa stått på schemat dagligen Nu måste farmor, troligen mot sin vilja, lämna ifrån sig bortskämda Siri igen.
Vi köpte NÄSTAN ett nytt hus i förra veckan, men snubblade på mållinjen. Nya tag i nästa vecka igen.
Oskar började sitt nya jobb igår och blev fullmatad med information och kunskap att han somnade tidigt igår. Xperia X10 Minin är beställd och på väg.
Ikväll ska vi titta på ny bil då Caddyn ju är återlämnad. Har ni en audi eller bmw kombi med 4-hjulsdrift och dragkrok som ni vill bli av med så säg till.
Och så hade vi Monopolkväll och höstgryta i fredags med Sanna, Stefa, Sabina, Peter och senare kom även Mats. Nostalgi :)

Puh!

Kommentarer
Postat av: Oskar Lynxén

ps. Jag vann monopolomgången.

2010-09-14 @ 18:55:19
Postat av: Josefine

Oops, glömde jag skriva det..! ;)

2010-09-15 @ 09:45:22
Postat av: Mia

Ska ni flytta!?

2010-09-15 @ 10:16:35
Postat av: Josefine

Vi tittar väl runt vad det finns för möjligheter till att få lite större...

2010-09-15 @ 13:39:20

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback