Första advent

För er som inte känner mig, så kan jag berätta att jag ÄLSKAR julen. Det är den absolut bästa och mysigaste högtiden enligt mig. Den är lugn, vacker, glad och härlig.

Som ni vet ska vi ha visning här nästa vecka så jag har inte riktigt dragit igång med pyntande i år, men i morse kunde jag inte riktigt hålla mig längre utan hämtade in en adventsljusstake, lite juldukar, grytlappar och en tomte till öppna spisen. Då jag placerade ut dessa saker fick Carolas julmusik fylla huset och äntligen känns det som att julen närmar sig.

Trevlig advent allasammans.


Kommentarer
Postat av: Eva Ågren

Lyckatill med visningen/försäljningen. Visst är det härligt med Julen :) och nu när det är vitt vitt vitt ute, måtte det ligga kvar över julen, nu när det har "ramlat ner"

2010-11-29 @ 18:58:40
Postat av: Sabina

Härligt :) klart man ska pynta även om man flyttar snart..annars hinner ju julen försvinna! Superstort grattis förresten till nya huset, ser verkligen idylliskt ut på bilderna :D

2010-11-29 @ 19:04:14

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback