Har inte varken tid eller lust...

Här har man den största festen någonsin framför sig, med mängder av saker att ordan med. Och så går man och blir sjuk igen! Har tappat rösten och hostar så jag skrämmer bort varenda rådjur ute på tomten och näsan är en enda kran som inte går att stänga av.
Oskar har åkt iväg till Norrland på jobb och ska sova kvar där uppe.  
Usch vad jag avskyr det här. Men jag kanske får se det som tur i otur. Om jag är sjuk nu kanske det är "avklarat" till bröllopet..!

PS. sånt här blir man ju lite glad av i alla fall. Han heter Grayson Chance och sjunger en egen version av Lady Gagas Paparazzi:


Kommentarer
Postat av: Eva

Han var ju jätteduktig! Kompisarna ser lite snopna ut. Kanske gör kusin Gustav något liknande på konserthuset, nästa torsdag. /mamma

2010-05-26 @ 08:54:20

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback