Love Hällberga

I tisdags var vi ut till lokalen igen, för vi kom på att vi egentligen inte kom ihåg riktigt hur det såg ut. Vi visste i stora drag, men ingen av oss mindes detaljer som om det fanns en garderob eller hur många bord som fanns.

Och jag måste säga att det var faktiskt ännu bättre än vad jag kommer ihåg det som. Visserligen regnade det sist, medan det i tisdags var sol, men för övrigt så var både rummet vi ska vara i, samt även toaletten, större än vad jag trodde.
Det var lugnt och tyst och sjön låg stilla nedanför tomten. Vi gick också bort till forsen och för er som vill få en liten försmak så klicka på bilderna nedan:
   

Vi syns där om en dryg vecka!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback