Hemåt

Så var det dags att åka hem. Vi är båda väldigt nöjda med resan och lyckades till och med få lite färg i går när vi tog en båttur längs kusten.

Vi såg också Pridefestivalen på 5th avenue och marknaden i Hell´s Kitchen området.

Till middag hade vi hört att det skulle ligga ett bra ställe som heter Freemans här på Rivington street där vi bor, så vi tog oss en promenad. Men när vi kom till slutet av gatan hade vi bara hittat en sportbutik med det namnet. Till höger om sportbutiken däremot fanns en smal gränd där jag sett folk gå in tidigare i veckan, så vi chansade och följde vägen längst in. Där fanns en blå dörr - inga skyltar med namn alls - men mycket riktigt låg restaurangen där innanför! Väldigt god mat och vi åt vår första 3rätters för veckan.
Efter gick vi till ölstället Spitzers, där Oskar nu bara har 56 sorter kvar att prova!

Nu ska vi iväg på utställningen Bodies innan vi checkar ut och åker till flygplatsen.

See ya!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback