Grundlurade av världens bästa kompisar!

I tron om att vi skulle åka och fria mamma/svärmor Kattis igår förmiddag, gjorde vi oss i ordning och tog bilen. Jag körde och skulle just svänga in på en annan väg när jag i ögonvrån registrerade en bil som liknade mina föräldrars. Helt plötsligt rusar det ut folk ur bilen och jag tvärbromsar. Men det är först då som jag ser att det är Sofie, Emelie, Ingela, Natalee och pappa som kommer springande mot oss. De rycker upp bildörren och drar ut mig. De presenterar sig som min manager (Sofie), min stylist (Emelie), min fotograf (Ingela) och BFF (Natalee), (och pappa var ju gevietvis vår chaufför). De bytt kläder på mig till den blivande kändis jag skulle bli: aprikos plyschdress med LV-scarf, stora solglasögon och en hund - Poofsy - i en handväska.

Vi åkte in till stan medan vi delade på en flaska bubbel. Väl där inne dök plötsligt en massa kompisar upp: Linnéa, Linda, Sofia, Isabelle A, Vendela, Linn och Turid. De tog med mig ner i en källare där en Kerstin mötte upp oss. Där fick jag lära mig dansa poledance som ett förslag till en sidokarriär. Galet jobbet, med bränn- och blåmärken som följd men helt otroligt roligt!

Efter det åkte vi till Sickla Kaj i Sjöstaden där vi åt på en kinakrog till lunch.

De tog mig sen vidare till mitt spa i en lokal nere vid vattnet. Där fick jag börja med att bada bastu med en kall öl i handen. Efter duschen hade sedan en nagelskulptris kommit dit som gav mig manikyr och avslutade med ett härligt mörkrött lack.
Undertiden hade en massör kommit dit och en fotograf, Jonas. Mängder av outfits var förberett för mig som jag fick posa i framför kameran. Grymt kul!
Min syster Isabelle kom dit också och senare också Emma.

Det fanns en massa snittar att äta på och i glasen fanns rosé, asti och rödvin. Till middag grillades fläskfile, halloumi, championer och aubergin. Till det fanns färskpotatis med ruccola, bearneas och en kall röra med bl.a äpple och lök.

Vi gjorde oss ordning för utgång och åkte till Patricia, där helt plötsligt Oskar dyker upp med hela sitt kompisgäng som ordnat hans svensexa samma dag!
Han hade bl.a fått spela laserdome, åkt porshe, cyklat på minicykel genom stan, kört zorbing i vatten iförd en mankini och prickiga shorts samt färgat hår i rosa och blått, ätit lunchbuffé på Djurgården och senare middag på "Döden i grytan",

Vi hade båda helt fantastiska dagar och vi är otroligt rörda och glada att vi har så underbara vänner. TACK!



Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback