Är man stolt måste man få skryta..!

Oskar har ju äntligen tagit examen och igår var det betygsutdelning på skolan. För er som inte vet det så har han läst till anläggningsingenjör på Nackademin (parallellt med heltids jobb och helgjobb!)
På utdelningen - som Oskar egentligen inte tänkt gå på för att istället kunna jobba de timmarna - blev han uppropad och utnämnd till årets elev med de bästa avgångsbetygen i Nackademins historia. Som tack fick han ett helt nyinfört stependium innefattande ett diplom där det står "årets ingenjör", ett studiebesök till en gruva i Norrland, samt 10.000 kronor! Ni kan gissa om vi blev snopna, så man kan ju inte känna sig mer än stolt.

Medan han var ute och firade halva natten med sina forna klasskamrater, såg jag en mysig romantisk film, "When in Rome", innan jag klockan 20.00 kröp till kojs och fick en magisk skönhetssömn på hela 12 timmar. Det var inte igår kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Super duktigt gjort!!! Jag jobbar DELTID och tycker att tiden inte räcker till!

2010-06-12 @ 19:28:03
URL: http://sannatassa.bloggagratis.se

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback