12 timmars shoppingtur

Jag har aldrig, i hela mitt liv, shoppat så mycket märkeskläder som jag har gjort bara idag.

Vi gick upp tidigt i morse, mycket pga att vi fortfarande inte riktigt ställt om dygnet, efter en relativt god natts sömn och började vår första New York shoppingtur. Och det med rejäl framgång för oss båda!

Tolv timmar senare stapplade vi oss åter in på hotellrummet med otaliga påsar fyllda med underbara plagg och accessoarer. Här är fynden vi gjorde:

Josefine
-Klänning, Donna Karen
-Jeans, Donna Karen
-Tröja, Guess
-Plånbok, Guess
-Klänning, FCUK
-Jeansjacka, Converse
-BH+3trosor, Calvin Klein
-Linne, Drift away
-Skor, Nine West

Oskar
-Jacka, Timberland
-2 pikétröjor, Timberland
-Ryggsäck, Timberland
-Skor, Converse
-2 pikétröjor, Tommy Hillfiger
-Väska, Tommy Hillfiger
-Shorts, Guess

Det tycker åtminstonde jag var en bra dagsskörd!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej på Er. Det låter väldigt bra tycker jag. Tur att att Oskar köper väskor :) så ni får med Er sakerna hem. Skulle gärna vara där med Er och shoppa. :). Ha en fortsatt tid i New York. Stora Kramar från mammma pappa och Isa

2010-06-23 @ 11:00:01
Postat av: Maja

Låter helt underbart. Antar att ni befinner er i USA?=)

2010-06-23 @ 11:34:03
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: liindblaads

hur ska du fira din midsommar 2010 ? svara på dagens fråga i bloggen :)

2010-06-23 @ 11:45:33
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Lena

Låter helt underbart roligt. Härligt att du kan sitta i New York och hålla oss uppdaterade. Kram lena

2010-06-23 @ 13:22:35

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback