Gifta två månader

Två månaders äktenskap. Två hela månaders äktenskap. Inte riktigt klokt hur fort det går.
Så vad är då annorlunda från innan vi gifte oss:

  • Vi bor i samma hus
  • Vi har samma bilar
  • Vi följer samma tv-serier
  • Vi har samma vänner
    men
  • Oskars har fått nytt jobb
    och
  • Garderoben har nog fyllts på en hel del

De två sistnämnda hade troligen hänt oavsett giftermål.

Däremot tror jag att jag älskar Oskar en gnutta mer. Jag trodde nog inte att det gick mer innan, men så här efteråt så är det ändå lite mer än tidigare.

Så sammanfattningsvis så är äktenskapet det samma som ett förhållande - bara lite mer..!


Kommentarer
Postat av: Micke

Grattis på tvåmånadersdagen!

2010-08-19 @ 14:29:39
Postat av: Eva

Grattis till Er båda på två månadersdagen. Det finns två förändringar till! Ni har "fått" Svärföräldrar och ni har nytt efternamn:) Kram/mamma

2010-08-19 @ 16:06:30
Postat av: Sanna

Grattis på tvåmånadersdagen!!! Måste säga att man får lite en annan känsla när man träffar er. Ni är inte Oskar och Jossan längre utan ni är Oskar och Jossan - Lynxen!

2010-08-19 @ 19:26:41
URL: http://sannatassa.bloggagratis.se

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback