Önskelistan

Bröllopet stundar om 51 dagar...

-Utemöbler

-Terassvärmare
-Kyl
-Frys
-Kitchen Aid maskin, den färg ni tycker är snyggast ;)

-Tillbehör till Kitchen Aid (Köttkvarn och pasta verktyg t.ex.)

-Jägarlicens
-Minolta system-digitalkamera (kompatibel med analoga objektiv)
-Whiskey- och/eller vinprovning
-Overlock-symaskin (4trådig)
-Kockknivar
-Stekgaffel
-Designtorgetskålar, blåmönstrade små 6st
-Marimekko (ittala) glasskål- transparent liten och stor
 Transparent
-Adam (Gustavsberg) små kaffekoppar, blå!
från Gustavsberg
-Viktoria och Daniels bröllopsskål, vit

-En 0.35l i lila, en 0.75l i turkos, rosa durkslag i 3 eller 4l, orange soppslev. Allt från Margarethe serien.

-Äggkoppar, Sassabrassa, av Sigvard Bernadotte

-Ugnsfat med handtag, Eva Solo

-Kaffetermos, Stelton svart eller rostfri eller en flätad i blått.

-Stekgryta, Le Creuset orange. Rund 30 cm eller oval 31 cm.



Vi skulle också gärna vilja ha presentkort här:


-Bauhaus- för utemöbler och utbygnad
-Ikea- för köksstolar, säng och garderober
-Live it
-Mediamarkt- för kyl och frys
-Åhlens- för vin- och martiniglas
-$:ars till bröllopsresan
-Restaurang Matbaren på Grand Hotell
-Restaurang Lux
-Restaurang FranzénLindeberg
-Ticnet- vi älskar konserter och teatrar!

PS. Om ni vill undvika dubletter eller behöver något råd är det bara att fråga mamma Eva.


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback