Näbbträff

Igår lät vi våra två 5-åriga näbbar träffa varandra för första gången. Efter lite avvaktande blev en studsmatta slutligen isbrytaren och de tjöt av glädje båda två. Jag tror det kommer gå jättebra i kyrkan och det känns som att båda ser fram emot det.
I lördags ringde min moster LiseLotte och erbjöd sig att ordna med vinet till förrätten. Underbart! Hon är sommelier (Wanre Wine) och har verkligen koll på viner, så jag känner mig fullkomligt trygg med hennes val och oerhört glad för vinet!


Kommentarer
Postat av: O's faster Mia

Åååååh vad gulligt det låter med näbbträff. Det ska bli kul att se dem in action i kyrkan. :-))

2010-04-26 @ 15:48:52
Postat av: Bruden

Det tycker jag med. De kommer vara så fina! :)

2010-04-27 @ 07:44:56

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback