Åh vad mycket fint det finns!

Tänk vad mycket fint det finns att köpa. I helgen sprang jag och Oskar på dessa kaffekoppar från Gustavsberg och vi gillade dem båda två. Skulle passa utmärkt till vår Convito-serie. De heter "Adam" och det är de små kopparna vi gillar:
från Gustavsberg

Har också sett Viktoria och Daniels servis precis. Lite stel kanske, men den här skålen var underbar!



Jag går fortfarande spänd och väntar på min klänning, den måste komma snart!!! Vi har i alla fall börjat fila på bordsplacering och dukning och det känns bra!
Om nu bara denna förkylning vill släppa så man kan ta tag i träningen någon gång så skulle det underlätta...


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback