Sommarens blivande paradis

I veckan som var kom vår enormt stora och härliga balkong på plats som jag redan nu känner kommer bli nästa sommars paradis. Jag har för mig att den är cirka tolv gånger tre meter så det blir gott om utrymme till både solande och middagar. Stolparna i aluminium sätts dit denna vecka så då kommer fler bilder, men grunden till dem grävdes det och gjöts i början på förra veckan.

 

Vi har även varit över till andra sidan viken, till Gudöterassen, och spanat på vårat nya fina boende. Det kändes väldigt bra att vi äntligen har ett så pass stort hus att man faktiskt kunde se det därifrån!

 
Hålen grävda för de kommande aluminiumstolparna som kommer matcha vårat balkongräcke i auminium och glas.
 
Bilden knäpptes innan balkongen kom dit. Vår lilla stuga är den just bakom den blåa containern.
 

 

 


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback