Flyttar och flyttar...

Så har ännu en helg gått av flyttperioden. Det tar sådan tid allting. Dels är det mycket saker, dels är det svårt att få plats att ställa det någonstans, dels måste alla utegrjor grävas fram och sen så är det så halt att man får ta det så långsamt att tiden bara springer iväg. ta mitt råd och flytta aldrig på vintern!

Vi hann inte riktigt klart i helgen, men nu är det nära. På fredag är det flyttstäd så vår månadslånga tidsram är nästan till ända.

Tack alla ni som hjälpt och erbjudit er att hjälpa till. Så här i efterhand hade det kanske varit bra att packa allt i kartonger och sedan tagit hjälp av alla er snälla och kört över allt samtidigt, men samtidigt så är huset där borta för litet för att få in allt så vi har kört i vändor - packat ner - packat upp - ner med nytt - upp med mer. Därför har det varit så svårt att ta hjälp, för vi har knappt vetat själva vilket vi ska köra över när.

Tack Sanna för den mysiga inbjudan till grillning i helgen, även om vi inte hann. Jag hoppas ni vill göra en repris snart igen så att jag och Oskar kan vara med :)

Det blev fyra vändor till sopstationen med släp i alla fall den här helgen, så det känns skönt att ha gjort sig av med en massa skit man sparar på sig.

Trevlig vecka allesammans!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback