Oskar 30 år!

24 augusti fyllde Oskar 30 år. Det firade vi på Vendelsö Bygdegård här i Vendelsö med middag och 53 gäster.
 
Det blev en riktigt lyckad kväll. Oskar stod vi grillen där karré, majs, grönsakspett och chorizo lagades. Inne fanns kryddsmör, såser och potatissallad att hämta.
Vart eftersom kvällen gick dök fler och fler gäster upp och avslutningsvis överaskade jag med ett stor fyrverkeri ute i trädgården.
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Otroligt fina presenter fick Oskar också. Tack alla ni som kom och gjorde det till en så bra fest.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack igen för en trevlig och god kväll. Mamma, Pappa,Isabelle & Natalee

2012-09-02 @ 21:44:36

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback