Bröllop!

 
För ett par helger sedan så var det äntligen dags för Turid och Daniels bröllop.
I en lokal i stan, tillhörande Victor Rydbergs gymnasium, hölls den jättefina borgliga vigseln. Turid iklädd en vacker rostigt vinröd klänning och Daniel i kostym, så så fantastiskt fina ihop tillsammans. En vän till dem spelade en väldigt passande romatisk låt på gitarr och sjöng och det blev en underbar stämning.
 
 
 
   
           
Till middag blev det den godaste buffé jag ätit; kryddstark, varrierad och väldigt god. Det fanns allt från, lax, rostbiff och kyckling, till bulgursallad, vattenmelon med fetost och hummos. 
 
 
 
 
Det var otroligt fina tal under kvällen också och avslutande ett liveband som spelade väldigt spännande musik. Det var lite som fransk folkmusik i upptempo; en på synt/gitarr , en på gitarr och en på dragspel. Det fick verkligen igång dansgolvet.
 
 
 
 
 
Tack Turid och Daniel för ett fantastiskt trevlig, och vackert bröllop!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vackert brudpar och vackra bröllopsgäster.

2012-09-30 @ 14:56:35

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback