Kontraster!

mms_img112850636 (MMS)

Kontraster! Förra veckan var jag i 30 graders värme på Teneriffa med Oskar, mamma, pappa, Isa, Peder och Susanne. Härlig mat, perfekt väder och trevligt sällskap. Jag och Oskar var även uppe på Teide; 3700 meter högt! Där var det -3 grader och snö... Denna helg är jag och min kusin Sofia i Romme för lite skidåkning. Solen har lyst hela dagen och nästan alla backar är öppna; 19 av 23st. Nu är vi helt mörbultade men ska försöka ta oss ut i Borlänge för en bit mat. Skönt att det bara är 3,5 dagars arbetsvecka framför oss!


Kommentarer
Postat av: Eva

Ser ju faktiskt riktigt mysigt ut:) Åk försiktigt.

Ha det så bra. Kram/mamma

2012-03-31 @ 23:33:00

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback