2012

2012. Nytt år. Enligt Maya-kalendern året då världen ska gå under.
Jag tror man får ta det som ett tillfälle att göra allt det man velat göra, snarare än att sätta sig att vänta på att dö. För vad vore det för mening med det?

Jag tror och hoppas på att det här kommer att bli ett väldigt bra år och jag ska göra allt jag kan för att det ska bli så.
2010 var ett så bra år, med bröllop, husköp, gudson, Isas student, resor och mycket annat, att det 2011 hade svårt att leva upp till det. Resorna under året som varit har varit fantastiska och att få bo vid vattnet än mer otroligt, men sjukdomar och annat har dragit ner glädjenivån en hel del.

2012 ska bli året det ändras. Jag ser fram emot att äntligen få bygga vårat nya hus, få segla i Kroatien, förhoppnigsvis Phantom of the opera i London och få göra alla de äventyr Oskar förberett åt mig.
Man brukar alltid ge en massa löften vid nyår som man antingen inte kan, vill eller ska hålla. Därför ska jag hålla mig till förhoppningar snarare än löften under 2012. Så jag har allt att önska och hoppas på framöver!

Kommentarer
Postat av: Eva

2012, låter bra. Kram/mamma

2012-01-03 @ 19:26:19
Postat av: sabina

Det låter som att du kommer att få ett härligt 2012 :) hoppas att det inte kommer något alls som överskuggar i år, varken sjukdomar eller annat!

2012-01-03 @ 19:45:54

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback