Hög tid för en uppdatering...

mms_img112686944 (MMS)

Hög tid för en uppdatering om vår härligt gröna trädgård! Jag har precis klippt hela gräsmattan för första gången. Jag älskar verkligen doften av nyklippt gräs och hur snyggt det blir med de långa ränderna i gräset efter klipparen. Till höger ser ni också hur enorm rabarbern redan blivit i sin solrika hörna, så nu ska jag koka mig lite kräm och äta den på mormor och morfars vis: med mjölk och knäckebrödsbitar... Se de fyra inläggen nedåt också om resten av trädgården!


Kommentarer
Postat av: Eva Ågren

Oh vad gott, det hade jag "glömt" att vi åt med knäckebröd i, men det gjorde vi ju:)mmmm! Även Krusbärskräm med knäckebröd i är gott. /Mamma

2011-05-28 @ 22:28:02

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback