Här om dagen var det modevisning på jobbet...

mms_img164143571 (MMS)

Här om dagen var det modevisning på jobbet och självklart var jag där! Det var otrolig show med snygga kläder, fantastiska dansare och smarriga jordgubbar. Efter bar det av till förhandsvisning av nya svenska filmen Kronjuvelerna. Det var en lite sagolik berättelse som både fick mig att gråta och skratta. Helt klart sevärd! Kvällen innan var jag på mitt andra zumba-pass. Det gick så där, men är verkligen superroligt. En massa korreografi och högt tempo med pumpande musik. Precis i min smak. När pappa fyllde år i tisdags bjöds det på en mängd olika korvar som han grillade med tillbehör så som nachos, gurk- och räksallad, rostad lök och så vidare. Gott! Vi har för övrigt fått nytt leveransbesked på bilen vi beställde i januari - till september..! Vi hade hoppats få den först till midsommar och sedan till semestern så det känns lite tråkigt. Hemmagjord pizza är verkligen något som är fantastiskt gott. Det fick vi hos Turid och Daniel igårkväll. Sedan en underbar rabarberpaj. Mums. Nu bär det utav till en av mina favoritstäder i världen för att fira vår allra första bröllopsdag. Tack kära gudföräldrar och föräldrar för kort och blommor! London here we come!!!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback