Så är första lussebulleplåten klar

mms_img-19382961 (MMS)

Så är första lussebulleplåten klar. Denna med mandelmassa och rostad mandel. Julskivan är griljerad, uppskuren och avsmakad. Det verkligen känns att det är andra advent. Igår var vi och Isabelle på julklappsjakt inne i stan. Det var massor av folk, men de kändes inte så stressade ännu, så stämningen var riktigt mysig. Senare på eftermiddagen var det glögg hos min kusin med bullar, pepparkakor, ädelost och dadlar. I veckan var vi på show i Globen också, där Jill Johnsson sjöng tillsammans med bland andra Darin och Kate Ryan. Dock var det ingen julshow, men ordentligt drag ändå! I veckan som kommer nu är det dags för julbordet med jobbet, vilket jag verkligen ser fram emot. Nej, nu ringer det för att ta ut andra plåten. Trevlig andra advent alla!


Kommentarer
Postat av: Eva

Gula fina och säkert jättegoda:) Vi har klarat av två! Griljerade Julskinkor, hitentills.

2011-12-05 @ 15:21:29

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback