Det blir aldrig som man tänkt...

... sägs det ju. Så också min torsdagskväll.
Oskar skulle ju som sagt på julbord med jobbet och jag tänkte ägna kvällen åt att baka lite fler lussekatter. Oskar kom in med bilen till stan där jag tog den och körde hem efter jobbet. Just som jag stannade den hemma ringde Sofie som hade en biljett över till Lena PH på Cirkus samma kväll, så självklart startade jag genast bilen igen och körde tillbaka!
Showen var en hyllning till hennes 25 år som artist, och det var där på cirkus allt började under en melodifestival för så länge sedan, då Lennart Swan var programledare.
Benke från Bounce hade korreograferat de otroligt duktiga dansarna och på slutet var en vän, Miranda med i dansnumret till Dansa i Neon.
Det blev alltså en väldigt annorlunda kväll mot vad jag tänkt mig. Bara på gott!

Oskar julfest blev bra den också. De var på Waterfront building, dit Linda Bengtsing kom och uppträdde också.

I veckan hann vi med den svenska filmen Simon och Ekarna också. Förvånantsvärd sevärd och välgjord. Alla skådespelarna gjorde ett otroligt bra jobb, framför allt barnen. Om ni gillar drama så se den!

Ikväll är det äntligen dags för lite julbord. Ser verkligen fram emot det, så man kanske får lite julkänsla när vädret verkligen försöker förhindra det.

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback