Idag är första dagen på jobbet på 3 veckor...

20110324614 (MMS)

Idag är första dagen på jobbet på 3 veckor drygt. Känns som om mars ströks från det här året och jag har svårt att förstå att det redan är april. Ligger just nu i ett vilorum då jumsken börjat göra mot efter buss samt 3.5 timmar framför datorn. Det hjälper att få lägga sig ett slag och sträcka ut den.
Alla är väldigt snälla och glada att jag är tillbaka här på kontoret. Jag tror även att alla som mailat mig är det för jag hade 150 nya mail drygt. Puh, kommer ta ett tag att gå igenom. 
Det kändes verkligen konstigt i morse när klockan ringde, att gå upp och göra sig i ordning och gå ut. Jag har visserligen inte sovit så mycket längre under dessa 3 veckor då jag haft svårt att sova över huvud taget eftersom det gjort ont så fort jag rört mig eller legat still för länge i samma position, men jag har bott i mjukisbyxor hela det här tiden i stort sett. 
Man tycker kanske att jag borde vara utvilad efter 3veckor hemma, men det känns som jag är i större behov av semester än någonsin. Tur att det snart är påsk.
Nej, nu ska jag försöka ta tag i jobbet igen.


Kommentarer
Postat av: lena

Lycka till... men ta det lungt så hinner du mer i längden. Skönt att hälsan är bättre. Kram Gudmor

2011-04-04 @ 15:49:49
Postat av: Sanna

Läkning tar tid! Det måste det få! Men skönt för dig att få komma "tillbaka" till vardagen igen!



Jag tränar på Actic (gammla nautilus) på torvalla och så går jag på zumba på onsdagkvällar i hägersten!

2011-04-04 @ 15:51:11
URL: http://sannatassa.bloggagratis.se

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback