Jag var tvungen att fota...

mms_img573812013 (MMS)

Jag var tvungen att fota det för att tro det, men nu är äntligen maskinen på plats för att ordna vår infart imorgon! Känns verkligen spännande att det händer något för det är nästan att man ger upp hoppet; det är ett år sedan vi flyttade hit och vi bor fortfarande i den iskalla stugan, där det nu är 12 grader ikväll och vattnet fryst... Men nu är vi äntligen på gång, typ..! Ikväll var jag på en väldigt mysig fransk restaurang på Söder med kusin Sofia, Café de Paris. Mysigt med lugn kväll med god mat och massa prat.


Kommentarer
Postat av: Eva

Vad roligt för Er att infarten är på "G", förstår att du tog ett foto för att tro på det:) Behöver du gå på resturang för att få god mat?? Det ända är att Du eller Ni inte behöver laga den, Jag vet det! Fick en underbart god middag hos Er i lördags.Tycker synd om Er att det är så kallt, både ute och inne, har ni vatten nu? kram/mamma

2012-02-01 @ 09:01:44
Postat av: Isacs Mamma

ÅÅÅ Fy så kallt! så spännande!:P

2012-02-01 @ 09:11:52
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback