Internethandlande

Som jag berättat så fick jag ju en så fin Samsung galazy tab, eller en surfplatta, utav Oskar i födelsedagspresent. Dock har ju Sverige bestämt sig för att bara sälja Apples alla tillbehör till I-phone, I-pad och allt du kan sätta I före. Därför fick jag börja leta mig utomlands och när jag hittade Ebay öppnades en helt ny värld! Jag har aldrig gett det en chans tidigare men nu så...

Först och främst köpte jag ju givetvis ett fodral till min fina platta. Det inväntar jag ännu från Hong Kong, men nu i veckan började så smått andra paket droppa in. I tisdags kom en fin klänning i mörk champagenfärg och idag droppade en hårmunk ner i brevlådan. Den kunde jag ju givetvis inte låta bli att prova med en gång mitt bak, mitt uppe på huvudet och lite på sidan. Här är resultatet:




Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback