Lite mer 2012

Jag brukar ju alltid göra en sammanfattning vid årets slut om allt som hänt och vad som är att vänta. I år tror jag att jag nöjer mig med att göra det senare. För det är ju ändå dit vi vill och går.
Så efter operation, kyla och möss i huset, arbetsresor till Florida och Hong Kong, firande av vår första bröllopsdag i London, resor till Turkiet och Öland, tjejresa respektive killresa till London, brudtärna och toastmater på bröllop och julbesök av systeryster från Paris ser jag med spänning fram emot 2012.

Vi har redan hunnit till Riga där jag firad min 27års dag tillsammans med Oskar.
Detta blogginlägg gör jag från min present från Oskar; en fin vit Samsung galaxy tab. Imorgon är det dags för årets första föreställning: Svansjön på Dansens hus men det blir minst två till i år: Phantom of the Opera i London där Peter Jöback spelar fantomen i några månader och Pearl Jam i sommar.
I sommar blir det även en resa som jag verkligen ser fram emot nämligen segla i Kroatien!
Sen fyller ju kära maken trettio också som måste firas.
Självklart hoppas jag ju även på att vi äntligen får börja bygga vårat hus under våren också, om nu bara kommunen tar sig i kragen vill säga...
Snart byggs vår infart i alla fall och i dagarna kommer äntligen vår bil som vi beställde i februari.
Ett fullspäckat och spännande år helt enkelt.


Oskar vid stengris i Riga.

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback