Tänk att det redan är mitten på februari

mms_img-25858864 (MMS)

Tänk att det redan är mitten på februari och helt plötsligt kom snön och med den kylan. Vattnet har givetvis fryst ett par omgångar redan och då vi hade varit utan vatten i över ett dygn här om helgen, åkte Oskar och köpte värmekabel som han sedan lindade vattenberedaren och rören med. Det tog bara en liten stund så rann det som det skulle igen. På bilden är mina senaste tillskott i garderoben; klarblå paljettklänning som sitter som en smäck, och en pälsväst som vämer gott. Mycket nöjd! Melodifestivalen har ju dragit igång igen också och två av bidragen som gått till final tror jag har väldigt goda chanser både i Sverige och Europa: Loreen och David. Själv har jag inte bestämt mig för vilken av dem jag gillar bäst än, men magkänslan säger att Loreen är den som kommer vinna oavsett vad följande två lördagsdelfinaler har att erbjuda. Alldeles nyss fick jag ett sms att min vän Nathalie och hennes man Martin fått en liten välmående son idag. All lycka och glädje till er!


Kommentarer
Postat av: Eva

Snyggt, nu kan du och Isa glittra ikapp./mamma

2012-02-17 @ 17:13:52

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback