Vår på riktigt!

Ikväll efter middagen tog vi en premiärtur i båten och fiskade för första gången i år. Sjön var spegelblank i en ännu lyssande sol mot en isande ljust blå himmel.
Vi fick ingen fisk på de två timmarna vi var ute, men det gjorde inte så mycket. Det var vackert, skönt, lugnt och man uppskattar vår tomt ännu mer.

I helgen var vi på en fotostudio tillsammans med Isabelle som fick blir stylad och fotad. Bilderna blev helt fantastiskt fina. Men så var ju modellen väldigt snygg också.


   
  


Kommentarer
Postat av: Mia

Wow Isabelle! Skitsnyggt!

2012-04-25 @ 07:51:45
Postat av: Eva

Tufft av Er, Isa är Tuff och Jättesnygg:)

2012-04-27 @ 09:24:18
Postat av: Ingela

Vilka himla finfina bilder!!!

2012-05-10 @ 19:59:44

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback