Nedräkningar

Just nu, precis som förra året vid den här tiden, känns det som det är en enda stor nedräkning av allt;

då var det Oskars examen, bröllop (både eget och andras), New york resa, semester och så vidare.
Nu, om bara 4 dagar, så bär det av till Alanya, Turkiet. Sen har vi vår första bröllopsdag, semester, förhoppningsvis London, bröllop i augusti och likaså i september. Vi ska på kajaktur och vi har just avklarat både whiskey- och vinprovning.

Vad det gäller huset så känns det som ett enda långt planeringsstadie och det kommer troligen sträcka sig många år framåt i våra liv. Blir man någonsin riktigt klar egentligen?


Nu ska det ut och njutas i solen efter lite stekt strömming med Daniella.


Kommentarer
Postat av: sabina

Då reser ni iväg på söndag alltså (om jag räknar rätt...eller måndag kanske..!) Hur som helst, hoppas ni får en underbar resa! :) Det är ni verkligen värda.

Ta hand om er! Kram

2011-05-13 @ 20:58:45

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback