Bor man vid vattnet så gör man...

mms_img182357939 (MMS)

Bor man vid vattnet så gör man. Idag invigde vi vår båt med en jungfrutur. Eller nåja, kanske inte för båten men för oss i alla fall! Det är vårt lilla gula hus ni skymtar i bakgrunden. Lunchen intogs givetvis i trädgården också så det blev en riktig utedag, och vi grillade till middag vilket var första gången sen vi flyttade! Nu ikväll såg vi de första tre delarna av en amerikansk krim-serie där svenska Joel Kinnaman är med, The Killing. Riktigt välgjord och bra faktiskt. Imorgon hoppas jag på en lika skön dag som idag så att man kan vara ute och njuta innan man ska in på kontoret igen på måndag.


Kommentarer
Postat av: Oskar Lynxén

Visst gillade vi maten men det heter faktiskt grilla! Min lilla sömntuta!

2011-04-17 @ 00:34:22
Postat av: Eva Ågren

Var har du flytvästen? Ja det ser väldigt mysigt ut.

Kram/mamma

2011-04-17 @ 11:22:48
Postat av: Oskar Lynxén

Jag är så rund så jag flyter automatiskt så det så!

2011-04-17 @ 17:54:38
Postat av: Nathalie

Åhh va mysigt.



Tack ja han är helt underbar vår Wilmerplutt <3



Hoppas du mår bättre nu.

2011-04-20 @ 18:56:20
URL: http://nagi.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback