Nog med sjukt...

Nu är jag trött på att bli sjuk hela tiden. Har legat två dagar utan att orka röra mig från soffan. Idag kan jag i alla fall skriva lite.

Fick just glädjande nyhet om att både Daniel och Turid ska på bröllopet i Madrid i september, som jag och Oskar också ska på! Vet att Erik också ska dit så vi blir ett gäng nu!

När jag öppnade msn idag låg ett videoklipp som första nyhet där från ett bröllop där fotona blev förstörda (se filmen nedan, Obs, det kommer reklam först). Jag är glad att det inte hände oss. Vi får Björns bilder imorgon och det ska bli väldigt spännande:


Kommentarer
Postat av: Eva

Oj oj! Det blev ett blött bröllop!:).

Kram/mamma

2010-07-08 @ 15:21:41

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback