Biotajm!

Ska strax iväg och se förhandsvisning av "Bröderna Karlsson". Eller strax och strax, visas tyvärr inte förrän 21 ikväll så vi får väl se om jag lyckas hålla mig vaken!

Jag är en sån där som älskar svenska filmer. Det är något visst med dem. Har sett alla Wallander- och Beckfilmer. Rickard Hobberts "de sju dödssynderna-filmerna" är mina favoriter (framför allt glädjekällan) för att inte tala om alla gamla svarvita filmerna som Rännstensungar t.ex. Sen har vi alla Astrid Lindgrenfilmerna. Där toppar Ronja Rövardotter min lista och har alltid gjort det med vargsången, grådvärgar och vildvittror.

Får se vad vi ska hitta på fram till filmen börjar. Kanske spana in vad vi ska köpa för presentkorten vi fått på Åhlens och Cervera.
Måste knäppa foto till nya körkortet också. Vi kan inte beställa nya bank- och medlemskort förrän vi har rätt efternamn på körkorten.

Recension av "Bröderna Karlsson" kommer imorgon, då vi även får middagsgäster på kvällen. Fullt ös!



Foto ur filmen "Bröderna Karlsson"


Kommentarer
Postat av: Ingrid

sv: tack så mkt :) jag blev verkligen kär i kjolen :)

2010-07-28 @ 18:33:48
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-28 @ 18:54:06
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback