Hajom och foder dit, ställning bort

Nu har vårat vackra, grå Hajom-fönster kommit på plats och det blev precis lika fint som vi hoppats på. Hajom är ett öppningsbart fönsterparti som man skjuter åt sidan istället för att öppna som en dörr.

Vi har även fått upp en del hörnfoder på panelen och panelen i sig är i stort sett klart bortsett från där garaget ska sitta.

 

Sen så försvann ställningen kring huset sakta men säkert igår också och fram trädde huset i hela sin prakt. Jag kan verkligen inte få nog av att titta på det och tänka ” här ska vi faktiskt bo!”.

 
 
 
Det grå Hajom-fönstret som blir utgången till balkongen. Plintarna ska gjutas i nästa vecka till den.
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Tänk idag har jag lärt mig ett nytt ord. :-)) Hajom! Hade inte en aning att det fanns nåt som heter så. Nedrans vad fint det blir!
Kramkram

2014-10-23 @ 16:08:36
Postat av: Mia igen :-)

Tänkte bara... Att för en näträv som mig själv ;-) så är det inte så knepigt men kanske för andra. Det står "logga in för att signera" på ena knappen och "Tack för besöket!" på den andra här under och kanske missar nån som vill skriva en rad att det är Tack knappen för icke inloggande.

2014-10-23 @ 16:11:14
Postat av: Oskar

Mia jag tror att folk är förstummade av beundran :)

2014-10-28 @ 18:57:46
Postat av: Mia

:-))

2014-11-03 @ 14:11:44

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback