Mörker...

Det är verkligen helt omöjligt att uppdatera bloggen med bilder just nu. När man åker till jobbet på morgonen är det mörkt. När man kommer hem igen är det mörkt. Slutsats: bilderna blir svarta.
 
Det som hänt är i alla fall att ventilationsrör är på plats i huset (vilket ju faktiskt inte är så kul att se på bild i alla fall).
Sen så har det pålats för garaget igår, som äntligen är överenskommet om utförande med Götenehus. Så nu har vi både sprängt och pålat på tomten. Det kan inte vara vanligt...
Lösningen blir hur som helst väldigt bra med förråd på undervåningen.
 
Imorgon och torsdag läggs det permanenta taket och plåten sätts i nästa vecka.
 
Skorstenarna är på plats för köksfläkt och braskamin och takplasten sattes upp igår inför isoleringen av det.
 
Det är småfix men det går framåt!
 
bild på pålarna igår kväll...
 
Stolparna till balkongen på plats

Kommentarer
Postat av: Eva

Småfix 🏠, men stora pengar 💰💵. Åh fint blir det. 👏

2014-11-21 @ 21:04:32

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback