Januari

Två hela veckor in på det nya året och redan har det hänt massor.
 
Jag blev firad riktigt ordentlit. Först av nära och kära släktingar och familj hemma hos mamma och pappa på lördagen med tårtor, toscakaka och pannacottor. Anna och Nicke med Oscar och Albert, Ulf, Gustav och Fredrik, Kattis, Viktor Ingela, Meja Tilde och så familjen var alla med och det blev en väldigt trevlig eftermiddag.
 
På kvällen kom mina kära tjejkompisar hem till mig på middag. Det blev lite plockmat till förrätt med skumpa, följt av fricadeller med spagetti och varm carprese och sedan bubblig sorbet och chokladpannacotta till efterrätt.
Jag fick jättefina prestenter; de flesta bakinspirerade.
 
I fredags träffade vi Susanne och Jon från England och fyllde kvällen med god mat och goda coctails. När vi väl skulle gå hem upoptäckte vi att vi pratat bort sex timmar utan problem! Ska ni ha goda coctails, så testa Scandic Grand Centrals 'Teaterbrasseriet'. 
Igår hade jag och Sofie en helkväll tillsammans med i Nacka forum. Vi fyndade en hel del och avslutade sedan kvällen här hemma tillsammans med Karl och Oskar. 
 
Imorgon är det dags för ytterligare en arbetsvecka som börjar bra med biokväll tillsammans med syster yster på kvällen. 
 

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback