Valborg blev verkligen jättemysigt i år.

mms_img157274707 (MMS)

Valborg blev verkligen jättemysigt i år. Efter gubbröra på mörkt surdegsbröd samt egengravad lax med hemmagjord färskost med pepparrot, citron och gräslök på toast till förrätt, blev det grillspett med nötytterfilé och minichorizo, paprika, majs, vårlök, zuccini, färskpotatis, pepparsås och tzatsiki. Riktigt somrigt och gott om jag får säga det själv! Senare, i solnedgången, blev det givetvis en eld. Dock verkade den inte räcka till, för Henrik, Stefan och Micke som började släpa dit allt vårat ris - perfekt! Tack alla för en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack själva :) Det var så himla kul att träffa er! Synd bara att jag missade middagen...låter som att den var väldigt god.

Kram/ Sabina

2011-05-02 @ 16:59:32
Postat av: Micke

Middagen var underbar och brasan likaså! En underbar kväll helt enkelt. Tack. :)

2011-05-02 @ 20:21:29
Postat av: stefan

håller mede ovanstående talar :)

2011-05-03 @ 20:03:37
Postat av: Josefine

Jätteroligt att ni alla hade kul och trevligt :)

2011-05-10 @ 10:46:57

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback