Hyllor och Andra chansen

Återigen fredag. Det ska bli så otroligt skönt med helg. Jag har varit lite dålig i hjärtat i veckan så Oskar har varit gullig och tagit hand om mig på kvällarna.

Igår kväll mådde jag riktigt bra så vi fick massor gjort. Garderoben är i stort sett klar med dess lådor och krokar. Nu saknas bra två hyllor (ena redan inköpt), så är vi All set!
I köket ska Oskar ha satt upp hyllor idag mellan skåpen, vilket kommer frigöra en massa yta på bänken. Perfekt för alla våra köksredskap.
Han har också fått upp en hylla i hallen till mössor etc. Som vädret är just nu så kanske inte mössor behövs snart däremot. Här inne i stan regnar det.

Eftersom vi har en köksstol som skrivbordsstol just nu, så köpte jag en dyna på lunchen idag från HOME. En vanlig svart, men jag tror att det blir skönare att sitta där ett tag då. Oskar har snart suttit i två hela dagar á 10 timmar och stirrat på skärmen (för jobbets räkning), så dynan kanske kan bota lite träsmak.


Imorgon är det dags för andra chansen. Jag har egentligen tre favoriter som jag hoppas på tar sig till final; Pernilla Andersson, Jenny Silver och Linda Pritchard. Men man kan ju bara få med två, så Jenny och Linda väljer jag nog då. Pernillas låt är fin, men har ingen chans i stora Eurovision.

Trevlig helg!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback