Attans!

Kom just på att det är min bakdag på jobbet idag. Jag som alltid brukar baka själv... Denna gång blir det till att köpa något. Jag får springa iväg på lunchen tror jag bestämt. Får se vad det blir.

Helgen är självkalrt fullbokad. Tror att ni vid det här laget redan gissat er till det vad det gäller mig och Oskar...
Ikväll ska jag ut och äta på restaurang Story med Linda som fyller år i nästa vecka. Hurra!
Imorgon kväll är det dags för vår julklapp från Kattis; Jerry Williams och middag tillsammans. Om jag inte missminner mig så var det på Tyrol. Ska bli jätteroligt tycker jag. Älskar konserter!
På söndag ska min allra minsta och yngsta kusin fira sin 3års dag. Hipp hipp hurra!

Där emellan ska vi försöka hinna packa upp lite till. Vore bra att få lite ordning på kläderna tror jag bestämt för som det är nu så får vi ta på oss det som vi hittar.

Trevlig helg till er alla.


Kommentarer
Postat av: Eva Ågren

Blev det ngt gott till "jobb fikat"??

2011-02-05 @ 09:25:19
Postat av: Josefine

Det blev krämfyllda citron- och chokladmuffins + chokladrån - ett riktigt barnkalas :)

2011-02-08 @ 10:15:46

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback