11 februari 11

Kurserna igår var riktigt bra. Ganska grundläggande, men eftersom jag lärt mig programmen själv, så fick jag många tips på hur jag kan göra t.ex. formler i Excell på ett mycket enklare sätt. Ska bli kul att testa.

Igår kom Ingelas pappa Lennart hem till oss och kopplade ur den gamla och in den nya spisen. Blev helt perfekt!

På söndag är det kusinkalas igen; Gustav och Fredrik blir 14 år. Kan inte riktigt fatta hur fort de har blivit tonåringar. Jag har passat dem sen de var små! Som traditionen lyder så blir det våfflor, mums.

Vad mycket snö det hade kommit inatt! vi hade fått över 20 centimeter och efter att ha skottat både gången och bilen tog det sju vändor upp för vår backe innan vi kom vidare. Den var inte plogad, men nu har vårat låga underrede gjort jobbet! Kanske dags att byta bil...

Nu ska jag strax ha möte med en tjej från Hong Kong om ett nytt formulär jag vill att vi ska börja använda oss av ute på kontoren.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Eva Ågren

Vad skönt att höra att du kommit fram till jobbet!

Isas Taxi har inte kommit än, säkert en som inte tar sig upp för backen...

2011-02-11 @ 08:52:06

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback