4

Igår firade jag och Oskar 4 månader som gifta. Det var det ingen av oss om kom ihåg...




Precis som allt annat så blir även äktenskapet vardag och det känns som en halv evighet sedan bröllopet, trots att det som sagt bara är 4 månader sedan.
Som en semester som man kommer ihåg när man ser bilder eller souvenier, i det här fallet bröllopspresenter.
Men den bästa av semestrar.
Vi har ju faktiskt bröllopsupplevelser kvar att göra också. Göta Kanal, New York äventyr och Noma i Köpenhamn är avklarat, men vi har en båttur, whiskeyprovning och coctailkurs kvar. För att inte tala om i hur många år vi kommer kunna använda alla finna saker vi fick till hemmet.

En sak som inte blivit vardag riktigt än är ringarna på mitt finger. Jag kan fortfarande stolt sitta och titta på de glittrande stenarna. Och jag tröttnar aldrig på att snegla mot Oskars ringprydda hand och tänka att den sitter där för att han är gift med just mig.


Kommentarer
Postat av: Eva Ågren

Guud var du är gullig! "den sitter där för han är gift med just mig". Hoppas du tänker så efter 27 år, för det gör jag :)/mamma

2010-10-20 @ 19:03:38

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback