Vi ska flytta..!

Igår kväll skrev vi kontrakt på våran drömtomt... En drömtomt med den här utsikten:



Det känns helt overkligt och som vår livs största affär. Jag vågar fortfarande knappt tro det.
Huset ligger på Gudö, ca 500 meter från bussen, och till sommaren ska vi bygga vår egen brygga från vår vackra sjötomt!

Huset i sig på tomten är litet och ganska gammalt, men mysigt med öppen spis, och såklart sjöutsikt! Om vi bygger ut det lilla 30talshuset eller bygger helt nytt är ännu inte bestämt. Vi tänkte bo in oss först och känna efter.

När vi satt i vår soffa igår kväll, hemma i vår lilla stuga i Lyckeby, kändes det konstigt att veta att man skulle flytta där ifrån. Det är ju vårat lilla hus! Som vi fixat i ordning och fått så mysigt i. Vårat allra första hus.
Mäklare är inbokat att komma och värdera och förhoppningsvis sälja nu snarast. Känns lite nervöst så vi hoppas verkligen att få det sålt.

I slutet av december flyttar vi till vårat nya hus. Som en julklapp helt enkelt!






Kommentarer
Postat av: Eva Ågren

Jättefint, Tack för "skumpan" och rundvisningen i gårkväll./mamma och pappa

2010-11-17 @ 09:05:27
Postat av: Mia

Ilade hit för att kolla! Ååååh så fint. Vad härligt med vattenläge. Få saker slår ju det. Grattis!

2010-11-17 @ 10:01:49
URL: http://anonymia.se
Postat av: lena

Jättegrattis till er båda. Hoppas att försäljningen av ert nuvarande hem går smidigt och att ni får bra betalt. Kram lena

2010-11-17 @ 10:40:38
Postat av: Sanna

GRATTIIIIISSS!!!! ÅÅÅ vad avis jag blir!!!

2010-11-17 @ 18:29:27
URL: http://sannatassa.bloggagratis.se
Postat av: Björn O´s pappa

Oj oj va KUL!!! Va spännande!!!

Hm, vilken grej, då kan vi mellanlanda på en fika hos Er när vi e ute o knatar på isen i vinter... :o)

Lycka till med allt, o hojta om ni behöver hjälp med något! STOR GRATTISKRAM!!!

2010-11-17 @ 21:25:06
URL: http://www.bjornlundblad.se
Postat av: Nathalie

Äntligen grattis :) mysigt

2010-11-21 @ 21:27:14
URL: http://nagi.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback