Smälta allt

Det har tagit sin lilla tid att förstå att tomten faktiskt är vår och att vi ska flytta från vårt lilla hus, och det känns ännu inte helt verkligt.

I helgen var vi där och tittade tillsammans med den nuvarande ägaren och det känns verkligen bättre och bättre för varje gång. Jag tror att det kommer bli helt fantastikt.
Där kan jag och Oskar bygg det hus vi alltid drömt om. Nåja, så långt plånboken tillåter i alla fall.
Vem vet, kanske är det sista gången vi flyttar innan ålderdomshemmet?!

Tack för alla snälla lyckönskingar, både på bloggen, mail och sms. Ni är alla hjärtligt välkomna dit hem. Det kan dröja något år innan det finns ett ordentligt hem, men tills dess är det ok att ta med sig en hammare eller pensel ;)




Kommentarer
Postat av: Eva Ågren

Jag börjar med "Flyttgröten". Kram

2010-11-22 @ 23:04:13
Postat av: Sanna

Och ni vet att det bara är att hojta till så står vi redo men hjälpande händer!!!

2010-11-23 @ 16:45:14
URL: http://sannatassa.bloggagratis.se
Postat av: Josefine

Tack snälla!

2010-11-24 @ 11:02:56
URL: http://josefineoskar.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback