Och så var det snökaos igen

Jag tycker att det är ganska otroligt att så fort snön faller från himlen här i Stockholm så kallas det för Snökaos.
Alla tåg kan plötsligt inte köra, alla billister blir helt inkompetenta att hålla sig på vägarna och ingen tar sig till eller från jobbet.
Och nu pratar vi om någon centimeter snö som knappt håller sig kvar på marken innan den töar bort.

Jag hoppas och längtar till ännu en snörik vinter. Tar man det bara lugnt i trafiken så är det inte så mycket svårare att köra än på barmark. Tänk ett ägg under pedalerna. Vad är vackrare än en krispigt vt mark mot en klarblå, solrik himmel?

Kommentarer
Postat av: Eva Ågren

En vit sandstrand och ett blåtthav!kanske:)

2010-11-10 @ 08:22:58

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback