What a wedding cake!

Oj, oj, oj, vad fin våran tårta kommer bli! Idag, efter en halv dag på jobbet, åkte vi för att träffa konditorn som ska göra vår tårta till bröllopet. Vi hade lite bilder med oss så som vi föreställt oss den och hon, Maggan, kom med förslag. Den kommer bli perfekt!

Som om inte detta var nog så träffade vi sedan en av våra två fotografer. Matilde ska vara med och fota under hela dagen, både i kyrkan och under middagen samt senare på festen. Vi gick igenom lite foton som vi inte vill missa och färger, utrustning med mera. Känner mig verkligen helt trygg, för hon har fantastiska foton (matildepics) och förstod precis vad vi tänkt oss.

Har dessutom fullt sjå med att prova mig fram till olika frisyrer, men har svårt att bestämma mig. Bara att välja vad för slags lockar man vill ha är ett gissel och teknikerna är många..:


Skumgummisnurror och flätor


Tvinnade knutar


Håret engagerar alla - Brudnäbben Meja har fullt upp med sina
"inbakade knutar" medan Ingela gör inbakad fläta.

Ska ägna morgondagen åt att ta hand om bröllopsbestyr så att vi kan börja betrakta oss som färdiga snart. För det är bara 38 dagar kvar..!



Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback