Så mycket att skriva!

Åh, jag har ju så mycket att skriva att ett enda lite inlägg inte räcker för att täcka allt!

Igår var det den 19e maj. Nittonde! En månad kvar till dagen med stort D.
I söndags var vår toast madame Sofie här och vår nyutnämnda toast master alias allsångsledare Erik. Vi åt middag och planerade vad som ska göras inför och under hela dagen. Känns riktigt bra nu. Allt börjar falla på plats.
Boleros är klara för näbbarna och skorna till tärnorna lika så. Dekorationer och dylikt är beställt.
 
Om en månad är jag helt plötsligt fru och Oskar min man. Orden i sig förstår jag, men innebörden för mig känns mer overklig.


Kommentarer
Postat av: Eva Ågren

Låter som du har haft en skön och mysig vecka med luncher och middagar med väninnor. Vädret = sol och värme ska tydligen hålla i sig över helgen UNDERBART. Kram/mamma

2010-05-20 @ 22:18:42
URL: http://josefineoskar.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback